Szóstka Weidera - co warto wiedzieć na jej temat? - Bodymania.pl
Trening

Szóstka Weidera – co warto wiedzieć na jej temat?

Szóstka Weidera – co warto wiedzieć na jej temat?

Szóstka Weidera – co warto wiedzieć na ten temat? Bez wątpienia każdy z nas słyszał o Aerobicznej 6 Weidera, która w zaledwie 42 dni pozwala wyrzeźbić brzuch. Oczywiście ćwiczenia muszą być wykonywane prawidłowo i regularnie, tylko wtedy będziemy mogli osiągnąć zadowalające efekty.

Szóstka Weidera

Niestety nadmiar tłuszczu lubi odkładać się w okolicach brzucha, dlatego płaski brzuch z lekko zarysowanymi mięśniami, może okazać się celem, który będzie dość trudny do osiągnięcia. Poza tym należy zastosować odpowiednią dietę, która jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o tym, czy nasz trening okaże się skuteczny.

Aerobiczna Szóstka Weidera ma za zadanie wzmocnienie, rozbudowę mięśni brzucha oraz redukcję tkanki tłuszczowej. Jego twórcą jest pochodzący z Kanady Joe Weider. Ten program ćwiczeń opiera się na trzech podstawowych zasadach – dokładności, systematyczności oraz konsekwencji w działaniu. Składa się z sześciu ćwiczeń, ilość ich powtórzeń jest stopniowo zwiększana. Trening powinien być przeprowadzony na twardym podłożu, najlepiej zaopatrzyć się w matę. Ćwiczenia należy wykonywać jedno po drugim, trzyminutowy odpoczynek przewidziany jest pomiędzy poszczególnymi seriami.

Twój nowy sklep z suplementami

Kluczem do osiągnięcia zadowalających efektów jest precyzja wykonania poszczególnych aktywności, w innym wypadku możemy doprowadzić do przeciążenia mięśni karku lub kręgosłupa. Bardzo ważne jest również to, aby w momencie największego napięcia mięśni zatrzymać się w bezruchu na około 3 sekundy. Z dnia na dzień trening staje się bardziej wymagający, gdyż zwiększamy liczbę powtórzeń, niestety dla niektórych może okazać się przez to dość monotonny, co może skutecznie zniechęcić do dalszej pracy. Mimo to, nie warto się poddawać, w końcu to tylko 42 dni. Harmonogram 6 Weidera oraz informacje na temat tego, jak wykonywać poszczególnie ćwiczenia bez problemu można znaleźć w sieci. To skuteczny sposób na uzyskanie płaskiego brzucha, jednak trzeba podejść do zadania sumiennie, nie można ominąć żadnej serii, poza tym należy zdrowo się odżywiać, co jest równie istotne, jak aktywność fizyczna.

TO MOŻE CI SIĘ PRZYDAĆ:

 

Powyższy tekst umieszczony na blogu www.Bodymania.pl objęty jest ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Właścicielem autorskich praw majątkowych jest Bodymania Sp. z.o.o. i S.K. Zastrzega się, że w rozumieniu art. 25 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dalsze rozpowszechnianie powyższego tekstu opublikowanego na blogu www.Bodymania.pl jest zabronione niezależnie od celu w jakim rozpowszechnienie miałoby nastąpić oraz niezależnie od użytego środka przekazu.

Kliknij, aby dodać komentarz

Zostaw wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

WIęcej w Trening

Ćwiczenia z taśmą

Ćwiczenia z taśmą – idealny trening w domu

Redakcja Bodymania2 maja 2017
Muscle Weider Confusion

Muscle Weider Confusion – plan treningowy z Brazylii

Redakcja Bodymania25 kwietnia 2017
Trening oporowy STO

Trening oporowy STO – na czym to polega?

Redakcja Bodymania22 kwietnia 2017
Biegi i joga

Biegi i joga – dlaczego warto je połączyć?

Redakcja Bodymania18 kwietnia 2017
Jak wzmocnić kręgosłup?

Chcesz wzmocnić kręgosłup?

Redakcja Bodymania15 kwietnia 2017
Treningi siłowe bez sprzętu

Treningi siłowe bez sprzętu

Redakcja Bodymania8 kwietnia 2017