Ćwiczenia z taśmą - idealny trening w domu - Bodymania.pl
Trening

Ćwiczenia z taśmą – idealny trening w domu

Ćwiczenia z taśmą – idealny trening w domu

Ćwiczenia z taśmą – idealny trening w domu. Aktywność fizyczna i racjonalne żywienie wpływa na jakość naszego życia i skutecznie poprawia samopoczucie. Regularnie ćwicząc minimalizujemy ryzyko zachorowania na poważne choroby, mamy silniejszy układ odpornościowy, jesteśmy bardziej wytrzymali.

Ćwiczenia z taśmą w domu

Mimo, że treningi zazwyczaj kojarzą się z pobytem na siłowni, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy ćwiczyli w domu, każde rozwiązanie ma swoje plus i minusy. Treningi wykonywane w domowym zaciszu pozwalają nam oszczędzić czas, który poświęcamy na dojazdy na siłownię oraz pieniądze, gdyż nasze wydatki ograniczają się do niezbędnego minimum. Ciekawą propozycją są ćwiczenia wykonywane z taśmą, które stanowią doskonałą alternatywę dla siłowni, do tego są bardzo proste. Taka aktywność fizyczna ma wiele zalet, w ten sposób możemy pracować nad piękną sylwetką i gubić zbędne kilogramy.

Ramiona

Twój nowy sklep z suplementami

Chwytamy taśmę obiema rękami, unosimy ją przed siebie, następnie przenosimy wyprostowanie w łokciach ręce do przodu i do tyłu.

Biceps

Stajemy w lekkim rozkroku, robimy krok do przodu i zaczepiamy taśmę o stopę. Następnie zginamy ręce nie podnosząc łokci i przyciągamy je do barków.

Triceps

Stajemy w lekkim rozkroku, jedną nogę przesuwamy do przodu i zaczepiamy taśmę na stopę przeciwną do dłoni. Kolejno przesuwamy przedramię do tyłu, ćwiczenie powtarzamy zmieniając rękę.

Klatka piersiowa

Stajemy w rozkroku, stopy stawiamy równolegle do siebie, owijamy taśmę wokół pleców, tak aby była dobrze napięta. Następnie przyciągamy taśmę przed siebie, tak aby zetknęły się nasze dłonie.

Plecy

Będąc w pozycji siedzącej zaczepiamy taśmę o stopy, natomiast ramiona wyciągamy do przodu. Zginamy ręce i pociągamy taśmę do tyłu.

Łydka

Siadamy na krześle, taśmę zaczepiamy o stopę, mamy wyprostowany kręgosłup. Następnie zginamy stopę w kostce i staramy się przyciągnąć do siebie jej palce. Ćwiczenie powtarzamy.

Pośladki

Przyjmujemy pozycję w klęku podpartym, zaczepiamy taśmę o stopę, jej końce przytrzymujemy dłońmi, następnie wyciągamy nogę w tył.

Jeżeli jesteśmy osobami początkującymi, najlepiej wykonywać nie więcej, niż 3 serie po 10 powtórzeń. Wraz z biegiem czasu zwiększamy intensywność treningu.

TO MOŻE CI SIĘ PRZYDAĆ:

 

 

Powyższy tekst umieszczony na blogu www.Bodymania.pl objęty jest ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Właścicielem autorskich praw majątkowych jest Bodymania Sp. z.o.o. i S.K. Zastrzega się, że w rozumieniu art. 25 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dalsze rozpowszechnianie powyższego tekstu opublikowanego na blogu www.Bodymania.pl jest zabronione niezależnie od celu w jakim rozpowszechnienie miałoby nastąpić oraz niezależnie od użytego środka przekazu.

Kliknij, aby dodać komentarz

Zostaw wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trening

WIęcej w Trening

Muscle Weider Confusion

Muscle Weider Confusion – plan treningowy z Brazylii

Redakcja Bodymania25 kwietnia 2017
Trening oporowy STO

Trening oporowy STO – na czym to polega?

Redakcja Bodymania22 kwietnia 2017
Biegi i joga

Biegi i joga – dlaczego warto je połączyć?

Redakcja Bodymania18 kwietnia 2017
Jak wzmocnić kręgosłup?

Chcesz wzmocnić kręgosłup?

Redakcja Bodymania15 kwietnia 2017
szóstka weidera

Szóstka Weidera – co warto wiedzieć na jej temat?

Redakcja Bodymania11 kwietnia 2017
Treningi siłowe bez sprzętu

Treningi siłowe bez sprzętu

Redakcja Bodymania8 kwietnia 2017