Biegi i joga - dlaczego warto je połączyć? - Bodymania.pl
Trening

Biegi i joga – dlaczego warto je połączyć?

Biegi i joga – dlaczego warto je połączyć?

Biegi i joga – dlaczego warto je połączyć? Aktywność fizyczna pozwala zachować zdrowie oraz dobre samopoczucie. Ponieważ każdy z nas jest inny i ma różne potrzeby, upodobania oraz predyspozycje, warto szukać formy treningu, która stanie się dla nas przyjemnością i będzie dawać nam satysfakcję. Bardzo dobrym połączeniem są biegi i joga. Mimo, że na pierwszy rzut oka te dwie dyscypliny sportowe są od siebie bardzo odległe, tak naprawdę doskonale się uzupełniają.

Biegi i joga

Bieganie jest bardzo proste i zdrowe, wystarczy zainwestować w odpowiedni strój oraz obuwie. Jest to sport, który angażuje do pracy całe ciało, biegając wzmacniamy mięśnie ramion, nóg, pleców oraz brzucha. W ten sposób można poprawić kondycję, wzmocnić i ujędrnić ciało. Ta aktywność aerobowa wzmacnia serce, usprawnia pracę płuc oraz znacznie zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia. Jest to jedna z najlepszych aktywności fizycznych, jeżeli zależy nam na zrzuceniu zbędnych kilogramów. Oprócz pozytywnych aspektów fizyczny, należy zwrócić uwagę również na inne korzyści. Regularne uprawianie sportu, w tym wypadku biegów wzmacnia naszą psychikę, poprawia samopoczucie, jest dobrym sposobem na rozładowanie napięcia i stresu.

Niestety biegacze bardzo często zapominają, że inne formy aktywność są równie ważne i nie należy ich lekceważyć, samo rozciąganie przed treningiem nie wystarczy. Co więcej, jeżeli źle wykonany rozgrzewkę, narażamy się na przykurcze mięśniowe, co może ograniczać naszą ruchomość. Wykonując inne ćwiczenia, będziemy w mniejszym stopniu narażeni na kontuzje oraz urazy. Joga to dobre rozwiązanie dla osób, które uprawiają bardzo intensywne formy ruchu. Pozwala się wyciszyć oraz dodatkowo wzmocnić mięśnie, rozładowuje stres, bardzo pozytywnie wpływa na naszą sferę duchową. Uprawiając jogę możemy poczuć się odprężeni zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Taki trening nie wymaga, podobnie zresztą jak bieganie nie wymaga specjalnego przygotowania, wystarczy zaopatrzyć się w matę do ćwiczeń, praktykę zaczynamy od kilku prostych ćwiczeń, pamiętajmy, aby zwrócić uwagę na technikę.

Twój nowy sklep z suplementami

TO MOŻE CI SIĘ PRZYDAĆ:

 

Powyższy tekst umieszczony na blogu www.Bodymania.pl objęty jest ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Właścicielem autorskich praw majątkowych jest Bodymania Sp. z.o.o. i S.K. Zastrzega się, że w rozumieniu art. 25 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dalsze rozpowszechnianie powyższego tekstu opublikowanego na blogu www.Bodymania.pl jest zabronione niezależnie od celu w jakim rozpowszechnienie miałoby nastąpić oraz niezależnie od użytego środka przekazu.

Kliknij, aby dodać komentarz

Zostaw wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trening

WIęcej w Trening

Ćwiczenia z taśmą

Ćwiczenia z taśmą – idealny trening w domu

Redakcja Bodymania2 maja 2017
Muscle Weider Confusion

Muscle Weider Confusion – plan treningowy z Brazylii

Redakcja Bodymania25 kwietnia 2017
Trening oporowy STO

Trening oporowy STO – na czym to polega?

Redakcja Bodymania22 kwietnia 2017
Jak wzmocnić kręgosłup?

Chcesz wzmocnić kręgosłup?

Redakcja Bodymania15 kwietnia 2017
szóstka weidera

Szóstka Weidera – co warto wiedzieć na jej temat?

Redakcja Bodymania11 kwietnia 2017
Treningi siłowe bez sprzętu

Treningi siłowe bez sprzętu

Redakcja Bodymania8 kwietnia 2017