Dieta Wojciecha Bulińskiego w dniach treningowych

#1
W ostatnim okresie popularność zyskują diety Paleo czy dieta samuraja itp. W związku z powyższym postanowiłem przetestować na sobie te wynalazki. Już wcześniej w pewien sposób stosowałem tego typu dietę, ale teraz poprosiłem o pomoc mojego kolegę Pawła Olczyka. Sklecił dla mnie dietkę, którą Wam wrzucam poniżej ;)

Na pierwszy ogień idzie dieta przeznaczona na dwa dni treningowe gdzie pierwszy trening robię ok 6:00 rano, a drugi wieczorem.

I Śniadanie:

Kuloodporna kawa
Czarna kawa z ekspresu + 20 ml oleju kokosowego + 4 żółtka + miarka Whey(30g) kawę zaparzamy i blendujemy (ostrzegam mój żołądek musiał się do niej przyzwyczaić)

Trening I

II Śniadanie:

Tatar z warzywami i żółtkiem / Stek wołowy + warzywa + oliwa z oliwek
200-250 g mięsa + dowolne warzywa + 10ml oliwa z oliwek

I Obiad:

Tłuste mięso z warzywami / chude mięso + warzywa + oliwa z oliwek
Karkówka 200-250 g + kapusta kiszona + marchew / Pierś z kurczaka smażona na smalcu 200g +
dowolne warzywa + oliwa z oliwek + sół himalajska (szczypta)

II Obiad

To samo co wyżej + 50 g Węglowodanów
Kasza jaglana/gryczana / ryż basmati/parboiled 70g lub bataty 200g / ziemniaki 250g

Kolacja:

Ryż z owocami/Placki ryżowe/Placki z batatów
200 g ryżu + banan + rodzynki garść + cynamon + miód/ksylitol/cukier kokosowy

lub

Ryż gotujemy, dodajemy białka z porannych jajek łyżkę mąki kokosowej blendujemy i smażymy na
oleju kokosowym

lub

Bataty (500g) trzemy na tarce dodajemy białka z porannych jajek mąkę kokosową/gryczaną/jaglaną
mieszamy i smażymy na oleju kokosowym jak placki


Pamiętajcie, że na co dzień ważę ok 130 kg i ilości produktów są pode mnie. A tutaj suplementacja: https://www.bodymania.pl/bodymania-team-radzi/suplementacja-dzien-z-dwoma-treningami


ODPOWIEDZ

Wróć do „Bodymania Team”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron